Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Ok, rozumiem Więcej informacji

Renomowany znak towarowy

Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 10 lutego 2011r. wskazał jak należy rozumieć pojęcie renomowanego znaku towarowego na gruncie ustawy Prawo własności przemysłowej.Za renomowany znak towarowy można uznać, znak który jest znany znacznej części odbiorców towarów i usług oznaczonych tym znakiem oraz jest on kojarzony z produktami lub usługami o wysokiej jakości wykonania przez co znak towarowy ma dużą wartość reklamową.
Poniżej teza z ww. wyroku.
IV CSK 393/10 – wyrok z dnia 10 lutego 2011 r. Renomowanym znakiem towarowym w rozumieniu art. 296 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej (tekst jedn.: Dz. U. z 2003 r. Nr 119, poz. 1117 ze zm.) jest znak towarowy znany znacznej części odbiorców towarów i usług oznaczonych tym znakiem, mającym dużą siłę przyciągania i wartość reklamową wynikającą z utrwalonego w świadomości odbiorców przekonania o bardzo dobrych cechach towaru nim opatrzonego.
Źródło: Biuletyn SN 5/2011

Kontakt

p.palucki@kancelariapalucki.pl
j.szkutnik@kancelariapalucki.pl

Naszych klientów przyjmujemy w Krakowie lub w Chrzanowie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym

+48 607 841 156

Kraków
ul. Kujawska 8/1-2
30-042 Kraków Zobacz na mapie
Chrzanów
al. Henryka 26/1
32-500 Chrzanów Zobacz na mapie

Copyright © 2015 Pałucki & Szkutnik Kancelaria Adwokacka